سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدای مهربونم

         به نام او که آفرید این ماه را

                                        ماه برکت ونعمت را

 

خدای عزیز من از همه سزاوارتر است که او را ستایش کنم.

خدا را شکر می کنم ،همان خدایی که هر وقت صدایش

می کنم جوابم را می دهم ؛اگر چه وقتی صدایم می کند سستی می کنم ...

خدا را شکرمی کنم، همان خدایی که با مهر بانی اشتباهای

مرا می بخشد ...

خدای من ،به من اجازه دادی تا با تو صحبت کنم واز تو چیزی بخواهم .

ای کسی که همه چیز را می شنوی،تشکرمراهم بشنو...

وای کسی که با همه مهربانی...آنچه را که از تومی خواهم

به من بده.ای کسی که گناهان را می بخشی...گناهان مراهم ببخش.

خدای من ازتو تشکرمی کنم،

چون آنهایی که می ترسند را پناه می دهی

ونیکوکاران را رستگار می سازی... 

خدای من ،به من کمک کن تا بتوانم تمام روزه هایم

را بگیرم تا با روزه گرفتنم به تو بگویم که دوستت دارم

واز توسپاس گذارم!!!!!!

 

                 «ای مهربانترین مهربانان» 

 

 


» نظر