سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جشن د لقکها

آخرین جشن دلقکها. در بایان سال امروز بر گذار شد جشنی که به جای انسان همه در شکل هیبت حیوانات جنگلی بر گذار کردند دلقکها هم دست کمی ا زحیوانها ندا شتن اکثر دلقکها دخترها وزنها بودن

ر قص و موزیک بود دست تکون دادنها از این فرهنگ معلوم که آدمای اینجا ار خودشون وکا را شون خسته شدن میخوان در شکل وشمایل حیوانات خودشون در بیا رن شاید لحظه ی  اما نه اینا با این حرکا تی که از خودشون نشون دادن راستی راستی به اند حیوانیت مدرن دست بیدا کردن نمیدونین چقدر دلم آتش گرفت برای کسا نی که میخوان را ه اینا را برن با خودم گفتم بابا صبر کن شا ید ولی تا سه سا عت تمام بیاد بود جشن استقلال شون دلقکهای عجیب وغریب با خرس وسگ ومیمون .....  عدا  واطوار در آاوردن مردم تماشا چی هی هورا میکشیدن مو قرمرا ونا رنجی و بنفشا آبیاآدمهایی باشش دست چار بامعرکه ای ببا کردن یک لحظه فکر کردم خردجالی که میگن همین ها هستن . اما بعد تعجب هم نداشت آخه تفکر لیبرالیسم چیری غیر ار حیوا نیت مدرن تحویل جهان نمیتو نه بده امروز آدمهایی را دیدم که به کمال حیوانیت خود رشد کرده بودند وزنان دخترا نی را دیدم که فقط باریچه و برده ارضای آقایان حیوان شد ه بودند بیچا ره هابردگی زن را اینجا دیدم که هم کا لا ست هم دلقک وهم حیوان اما میدونی تو این جمع چه کار کردم بیاد شهداانقلاب اسلامی ایران فاتحه خواندم بعد هم دعای فرج آقا امام ز مان را

با خودم گفتم اگر رهبری امام خمینی وفدا کاری جوانان سر افرا زمون نبود وحما یت راهنمایی های رهبر فرزانه نظام مقدس جمهورئ اسلامی ایران .ایران هم در همین مسیر قرار گرفته بود

  شیدای اصفها نی                                                              تورنتو کا نا دا


» نظر